Besök årets Stockholmsbyggnad!

Torsdag 26 oktober kl. 16.00

Följ med och besök prisbelönta Stockholmsbyggnaden CEDERHUSEN i Hagastaden. Marcus Spång medlem i föreningen och eftermarknadsansvarig i projektet visar runt och kan berätta närmare om projektet. Hur det är att bo i ett trähus och utmaningar med luft, ljud och nya problem och utmaningar i dagens bostäder.

Kl 16.00 den 26 oktober träffas vi på Ninni Kronbergs gata 10.
Besöket tar ca 1,5-2 timmar
Kl 19.00 intas middag (valfritt) på lämpligt ställe i närheten, på egen bekostnad.
Anmälan gör du på mina sidor här!

OBS! Begränsat antal deltagare, först till kvarn!

Anmälda kommer besöka den möblerade visningslägenheten på plan 9, takterrass, undercentralen och delar ovan Eugeniatunneln i FOLKHEM´s färdigställda projekt BOLOGNA.

Eventuell bonus!

Produktion på Byggparter har fått frågan om möjlighet till besök i projektet Humbolt som ingår i CEDERHUSEN. Förhandling pågår och vi hoppas såklart få tillgång till det. Hjälm, väst och skyddsskor finns då att låna vid eventuellt besök.

Det arbetas även hårt för att vi även ska få möjlighet att besöka penthouse i samma trapphus. Nuvarande ägare och mäklare diskuterar den möjligheten. Det blir således en trevlig överraskning eller besvikelse för deltagarna. Penthouse ligger just nu till försäljning och ses på  Hagaesplanaden 61 – ESNY

Varmt välkomna!
/Styrelsen